Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10459.1/30386

Estudi comparatiu de tres revistes espanyoles d’Educació Física i Esports
Reverter Masià, Joaquín; Munguía Izquierdo, Diego
En aquest article es realitza una anàlisi comparativa de tres revistes de l’àmbit de l’Educació Física i l’Esport, editades en castellà i incloses als llistats de Latindex, ISOC, IN-RECS, CARHUS. Es comparen les revistes en funció de diferents índexs bibliomètrics (citacions per any, citacions internacionals, treballs publicats i factor d’impacte) i valoratius. L’anàlisi posa de manifest que la revista Apunts. Educación Física y Deportes queda més ben situada en la majoria de paràmetres analitzats, seguida molt de prop per la revista Psicología del Deporte. El treball finalitza amb algunes reflexions sobre els diferents índexs analitzats. This article carries out a comparative analysis of three journals which are related to the area of Physical Education and Sports, edited in Spanish and included in the lists of Latindex, ISOC, IN-RECS, CARHUS. These journals are compared depending on different rates (quotations per year, international quotations, published works and impact factor). The analysis shows up that the journal Apunts. Educación Física y Deportes is better placed in the majority of the rates, followed very closely by the journal Psicología del Deporte. This essay concludes with some considerations about the different rates analyzed.
-Impacte
-Investigació
-Revistes d’educació física
-Esports -- Revistes -- Avaluació
-Educació física -- Revistes -- Avaluació
cc-by-nc-nd, (c) Reverter, Munguía, 2007
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca
article
publishedVersion
Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Vista
089_102-109CT.pdf 526.2 KB application/pdf Vista/Abrir

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a