Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10459.1/45838

Integration of a 3D rendering engine with a physics simulator
Montañola Lacort, Alberto
Universitat de Lleida. Escola Politècnica Superior; Gimeno Illa, Juan Manuel; Ansótegui Gil, Carlos José
The goal of this project is the integration of a set of technologies (graphics, physical simulation, input), with the azm of assembling an application framework in phyton. In this research, a set of key introductory concepts are presented in adoption of a deep study of the state of the art of 3D applications. Phyton is selected an justified as the programing language due to the features and advantages that it offers in front of other languages. Finally the design and implementation of the framework is presented in the last chapter with some client application examples.
-Enginyeria del software
-Gràfics -- Programes d'ordinador
-Visualització tridimensional (Informàtica)
-004 - Informàtica
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i l'escola i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Vista
Montañola.pdf 1.287 MB application/pdf Vista/Abrir
Montañola.zip 504.3 KB application/octet-stream Vista/Abrir

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a