Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10459.1/46878
Título:
|
Anàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de productes eròtics LELO
|
Autor/a:
|
Artigot Altisent, Ares
|
Otros autores:
|
Universitat de Lleida; Facultat de Lletres; Bergés Saura, Laura |
Notas:
|
Aquest treball es basa en l’anàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de
productes eròtics LELO. L’objectiu és comprovar la concordança entre la identitat i la
imatge de l’empresa, partint de la hipòtesi que, com més eficaç és la identitat i la seva
transmissió, menys se’n diferencia la imatge. També hem tingut en compte el context
d’aquests productes, des de les empreses productores i els punts de venda, passant per la
seves poques opcions de promocionar-se a través dels mitjans convencionals; fins a la
concepció que la societat en té i l’estreta relació la concepció del sexe. També hem
aprofundit en els conceptes d’imatge i identitat corporatives per poder establir un
esquema dels ítems necessaris per realitzar aquesta anàlisi, mitjançant bibliografia
d’autors com Justo Villafañe o Cees van Riel. |
Materia(s):
|
-Identitat corporativa -Identitat mercantil -Comunicació -Productes eròtics -Imatge corporativa |
Derechos:
|
cc-by-nc-nd
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca
|
Tipo de documento:
|
bachelorThesis |
Compartir:
|
|
Documentos con el texto completo de este documento
Mostrar el registro completo del ítem