Title:
|
Bona ortografia sense esforç a la pràctica
|
Author:
|
Ramos Pla, Anabel
|
Other authors:
|
Selfa Sastre, Moisés; Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social |
Notes:
|
En la nostra societat és un fet constatat que molts dels alumnes realitzen faltes d’ortografia en els seus escrits. Aquest serà un treball d’investigació educativa basat en el mètode d’ensenyament-aprenentatge d’una escriptura eficaç i eficient mitjançant la memòria visual, proposat per Gabarró (2010). A més, com a estudi, consta d’una fonamentació teòrica i treball empíric. Molts dels recursos i el mètode que es proposaran són molt recents i molts docents no saben de la seva existència. Per tant, la seva solució és continuar amb els mètodes tradicionals, tot i saber que no són efectius i que motiven el fracàs escolar. Com a professionals de l’educació, apostem fermament per la innovació educativa seguint el camí que produeixen els canvis educatius i socials. |
Subject(s):
|
-Ortografia -Esforç -Memòria visual -Innovació -Aprenentatge-servei -Programació neurolingüística -Ortografia -Psicologia de l'aprenentatge -Programació neurolingüística |
Rights:
|
cc-by-nc-nd
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
|
Document type:
|
bachelorThesis |
Share:
|
|