Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10459.1/59581

Les noves actituds dels consumidors: una visió integral de la producció ecològica
Falguera Pascual, Víctor; Aliguer, Núria; Falguera, Mercè
En els darrers temps, la consciència cada copmés gran dels consumidors coma agents actius de la cadena alimentària ha comportat canvis profunds a tots els seus nivells, des del productor fins alminorista.Diverses tendències han aparegut coma resposta a les preocupacions de salut,mediambientals, socials i ètiques d’una població cada copmés implicada en les conseqüències de les seves decisions. Per entendre aquesta relació de causa-resposta, cal estudiar aquestes tendències des de diversos punts de vista, superant l’enfocament unidisciplinari clàssic. En aquest context, l’avaluació detallada dels suposats avantatges que comporta la producció agrària ecològica porta a pensar que el creixement d’aquest mercat pot ser el resultat de campanyes demàrquetingmés que no pas d’estudis científics. Aquest article intenta establir un enfocament integral del fenomen alimentari ecològic, avaluant la seva idoneïtat en unmoment de recessió econòmica, plantejant les alternativesmés viables des de tots els punts de vista i les seves conseqüències sobre l’entorn rural i la seva població.
-Consum alimentari
-Producció ecològica
-Recessió econòmica
-Població rural
cc-by-nc-nd (c) Associació Catalana de Ciències de l’Alimentació, 2014
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
article
publishedVersion
Associació Catalana de Ciències de l’Alimentació
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Vista
020845.pdf 81.36 KB application/pdf Vista/Abrir

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a