To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10459.1/60754

Les plataformes virtuals com a eina d'aprenentatge critic en l'educacio superior
Molet Chicot, Carme; Quiroz Llobet, Dànae
Aquest text reflexiona al voltant de les possibilitats d'una plataforma virtual de cara a introduir canvis substantius en l'educació. A partir de l'experiència del projecte espaiperformatiu, desenvoluparem tot un ventall d'aspectes d'innovació metodològica referits al pensament crític, la cultura visual i la interacció de diferents agents educatius i socials. En aquest sentit ens referirem més a les tecnologies com a eina d'aprenentatge que a un aprenentatge tecnològic. This text considers the possibilities of a virtual platform with respect to introducing substantial changes in education. Using the experience of the “Espaiperformatiu” project, we will be developing a wide range of innovative methodological aspects related to critical though, visual culture and the interaction of different social and educational agents. In this context we will be focusing more on technology as learning tool than as a means to technology-based education.
-Educació
-Tecnologies
-Pensament crític
-Cultura visual
-Interactivitat
-Education
-Technology
-Critical thought
-Visual culture
-Interactivity
cc-by (c) Molet et al., 2012
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
article
publishedVersion
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Educació
         

Full text files in this document

Files Size Format View
025031.pdf 557.0 KB application/pdf View/Open

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

 

Coordination

 

Supporters