Notes:
|
El primer objectiu és crear un espai digital on es parli exclusivament mitjançant la pròpia opinió sobre les estratègies de màrqueting que les empreses utilitzen per donar a conèixer el seu producte o servei, de quina manera ho fan i la finalitat que busquen. Perquè d’aquesta manera es coneix QUI són els que canvien el mercat de la publicitat i el més important de QUINA manera ho fan. Ja sigui si totes segueixen el mateix patró a l’hora de crear la publicitat, si hi ha un anarquisme o si el camí el dicten les grans multinacionals. Aquesta informació es facilita a l’espai digital mitjançant un article que va acompanyat d’una imatge i un títol relacionats amb la temàtica.
El món informàtic està molt avançat i avui en dia hi ha moltes possibilitats per encaminar una idea i evitar que es comenci de cero. Prèviament a arribar a l’objectiu, s’ha de buscar una plataforma que ajudi a optimitzar el temps de treball, que faciliti la creació i sigui còmode a l’hora de treballar.
Aquest projecte es busca que sigui en forma de pàgina web abans que un bloc, ja que una creació o edició de codi i dona més opcions que el resultat final es pugui semblar a la idea mental que es tenia en un principi.
Aquest espai també està pensat com a marca personal. Per tant, anirà acompanyat d’un missatge i un currículum que pot servir com a carta de presentació i amb una moneda de canvi “low cost” que depèn de la creativitat.
El segon objectiu és pensar una estratègia de màrqueting per a entendre millor tot el que comporta fer una publicació nova i com treure-li el màxim rendiment.
Aquest estratègia té la finalitat de trobar: la essència de la pàgina davant dels competidors, quin és el mercat que pot donar la benvinguda d’una millor forma a la pàgina, crear contingut enfocat cap a un públic objectiu, a la vegada que s’ha estudiat el tipus de públic, posicionar el contingut en quant als competidors, esser crític amb el punts forts i dèbils de la pàgina i posar en valor el treball realitzat. |