To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10459.1/64580

Creació d'una pàgina web amb la seva estratègia de màrqueting
Pérez Rubio, Edgar
Gil Iranzo, Rosa María; Universitat de Lleida. Escola Politècnica Superior
El primer objectiu és crear un espai digital on es parli exclusivament mitjançant la pròpia opinió sobre les estratègies de màrqueting que les empreses utilitzen per donar a conèixer el seu producte o servei, de quina manera ho fan i la finalitat que busquen. Perquè d’aquesta manera es coneix QUI són els que canvien el mercat de la publicitat i el més important de QUINA manera ho fan. Ja sigui si totes segueixen el mateix patró a l’hora de crear la publicitat, si hi ha un anarquisme o si el camí el dicten les grans multinacionals. Aquesta informació es facilita a l’espai digital mitjançant un article que va acompanyat d’una imatge i un títol relacionats amb la temàtica. El món informàtic està molt avançat i avui en dia hi ha moltes possibilitats per encaminar una idea i evitar que es comenci de cero. Prèviament a arribar a l’objectiu, s’ha de buscar una plataforma que ajudi a optimitzar el temps de treball, que faciliti la creació i sigui còmode a l’hora de treballar. Aquest projecte es busca que sigui en forma de pàgina web abans que un bloc, ja que una creació o edició de codi i dona més opcions que el resultat final es pugui semblar a la idea mental que es tenia en un principi. Aquest espai també està pensat com a marca personal. Per tant, anirà acompanyat d’un missatge i un currículum que pot servir com a carta de presentació i amb una moneda de canvi “low cost” que depèn de la creativitat. El segon objectiu és pensar una estratègia de màrqueting per a entendre millor tot el que comporta fer una publicació nova i com treure-li el màxim rendiment. Aquest estratègia té la finalitat de trobar: la essència de la pàgina davant dels competidors, quin és el mercat que pot donar la benvinguda d’una millor forma a la pàgina, crear contingut enfocat cap a un públic objectiu, a la vegada que s’ha estudiat el tipus de públic, posicionar el contingut en quant als competidors, esser crític amb el punts forts i dèbils de la pàgina i posar en valor el treball realitzat.
-Wordpress
-Marca personal
-Marquèting
-Marca personal
-Màrqueting personal
-Internet -- Màrqueting
-Usabilitat
cc-by-nc-nd
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Bachelor Thesis
         

Full text files in this document

Files Size Format View
eperezr.pdf 6.931 MB application/pdf View/Open

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters