To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/1737

Avaluació de l'experiència pilot dels tallers d'estudi assistit de la UVic dins dels plans educatius d'entorn de Manlleu, Roda de Ter i Vic (curs 2006-2007)
Güell Bou, Elisenda
Universitat de Vic. Facultat d'Educació
Aquest treball de recerca ha consistit en realitzar el seguiment dels Tallers d'Estudi Assistit (TEA) de diferents poblacions de la comarca d'Osona, per tal de conèixer-los i avaluar-los. Els TEA consisteixen en una activitat extraescolar d'acompanyament en l'etapa educativa d'alumnes de cicle mitjà, cicle superior i secundària que no disposen d'un entorn favorabale per fer una correcte escolarització. La recerca estudia dues dimensions: per una banda analitzar com la Uvic assumeix la responsabilitat de la formació i seguiment dels estudiants que participen com a monitors en els TEA, i per l'altra, contextualitzar els Tallers d'Estudi Assistit com una eina dels Plans Educatius d'Entorn, per la igualtat d'oportunitats; així com valorar el treball en xarxa que els tallers representen. Amb l'objectiu d'avaluar el funcionament dels TEA, la formació dels monitors (estudiants de la UVic) i la implicació dels agents implicats en el projecte; així com també plantejar propostes de millora per a properes edicions dels TEA. This research work has consisted in follow-up the Aided Learning Workshops(ALW) of different towns of Osona with the aim of know more about and evaluate them. ALW consist in an extracurricular activity of support during the educational period of primary and secondary school that don't have an adequate environment for a proper scholarship.The research study two different dimension: on one hand it pretends analyse how the UVic assume the responsability of training an assessment of the students who take part in the project as learning mentors in the ALW; in the other hand, to situate the ALW in the frame of reference of the Educative Environment Plans, the equality of opportunities; also evaluated the network that the ALW represent. With the aims to value the dynamism of the ALW, the training of the learning mentors (UVic students) and the implication of the implicated agents in the project; as well as raise improvement proposals for next editions of the ALW. Director/a: Núria Simó
-Integració escolar -- Osona (Catalunya)
-Educació -- Experiències -- Osona (Catalunya)
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Research/Master Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters