To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/1759

Anàlisi de l'etapa d'introducció del programa CA/AC a centres del Berritzegune de Guipúscoa;
Análisis de la etapa de introducción del programa CA/AC en centros del Berritzegune de Guipúzcoa;
Analysis of the introduction stage of the program CA/AC in educational centers of the counseling services from Gipuzkoa
Cañas Bravo, Ana
Universitat de Vic. Facultat d'Educació
Aquest estudi presenta els diferents àmbits d’actuació que composen el Programa CA/AC així com l’explicació de les etapes d’implementació d’aquest programa en la seva modalitat B. Aquesta modalitat ha estat aplicada en diversos centres escolars pertanyents als Berritzegunes (Serveis Educatius) de la província de Guipúscoa durant el curs 2010/11. A partir d’aquesta pràctica, s’ha realitzat l’anàlisi quantitativa de les diferents actuacions dels àmbits A i B de manera que se’n poden analitzar a partir de gràfics, quines han estat les freqüències i el grau d’aplicació de les dinàmiques i de les estructures cooperatives que conformen el programa aplicat. This study is an examination of the diferent spheres of action that build the CA/AC Programme. Furthermore, the research explains the diferent stages of development of the form B of this Programme. The modality B has been implemented during the academic year 2010/11 in several schools belonging to Berritzegunes (Guipúzcoa). The practice provided data to make a quantitative analysis of spheres A and B. Likewise, frequency and degree of implementation of the cooperative dynamics composing the programme, can be analyzed with graphs. Director/a: Pere Pujolàs Maset
-Cooperació educativa
-Aprenentatge -- Treball en equip
-Ensenyament -- Treball en equip
-Escoles -- País Basc
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Research/Master Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters