To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/1762

Anàlisi d'aplicacions del disseny de programació múltiple: una estimació de priorització en la planificació inicial i progressiva d'aquest enfocament
Ramírez Nieto, Neus
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
To attend the Planning of the Classrom Plan for all the pupils from a point of view of incorporation for this to be accessible to all the pupils, ant attend the access Planning of each one of the pupils for all the things that will be in the Class, that is the objective of the focus based on the Multiple Programme and Individual Educational Plans. From this focus there is the plan to proceed in Planning “for versions” in a sense that we consider that, from the beginning, it’s not necessary to see in advance every detail f the educational plan that is prepared, what is meant is to dispose of the first tests that they can be enough and funcional or, in case of need something more concrete, this can be introduced in a progressive way during the same educational process. The objective of this work is to know the changes that will appear when the incorporation is happening, that because we have the conviction that if we anticipate the possible changes that will be happening, then we’ll know the elements where it is convenient in the first place, a more intensive Planning and better detail, and which aret he others elements where the intensity of the Planning can be less intense and make it easier for the professionals when they work on their programs. Atendre la planificació dels plans d’aula per a tot l’alumnat des d’un enfocament d’inclusió i atendre la planificació d’accés de cadascun i cadascuna de les alumnes a tot allò que es desenvoluparà a l’aula, són els propòsits del enfocament basat en el Disseny de Programacions Múltiples i Plans Educatius Individualitzats. Des d’aquest enfocament es planteja un procediment de planificacions “per versions” en el sentit que es considera que, inicialment, no es fa necessari preveure tots els detalls de l’activitat docent que es prepara, sinó el disposar d’uns primers esborranys que poden ser suficients i funcionals o que, en el cas de ser necessàries majors concrecions, aquestes es puguin anar introduint progressivament durant el mateix procés docent. El conèixer els canvis que es produiran en el moment de la implementació és l’objectiu d’aquest treball perquè tenim la convicció que si anticipem els possibles canvis que es produiran sabrem els components en els quals convé inicialment, planificar amb major intensitat i detall i quins són aquells altres components sobre els quals la intensitat de la planificació pot ser menys intensa i així facilitar la tasca dels professionals a l’hora de programar. Director/a: Robert Ruiz Bel
-Educació inclusiva
-Atenció a la diversitat
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Research/Master Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters