Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/2475

Estudi i anàlisi dels hàbits esportius dels alumnes de l’IES Isaac Albèniz de Badalona
Moya Ruiz, Marc
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2012-2013 Aquest estudi té com objectiu conèixer els hàbits esportius dels alumnes del IES Isaac Albèniz de Badalona, no obstant els hàbits esportiu és un conjunt d’accions difícilment d’estudiar amb exactitud. Per tant l’estudi és centra principalment en conèixer el índex d’activitat física dels alumnes, el tipus d’activitat física que realitzen, els motius de pràctica i les barreres que dificulten la pràctica. La mostra analitzada és l’alumnat d’ESO que està format per 367 alumnes, 196 són nois i 171 són noies de 11 a 17 anys. El instrument de mesura utilitzat és una enquesta d’elaboració pròpia però amb referències del (MSD, 2011), aquesta enquesta s’ha administrat personalment als alumnes al principi de les classes d’educació física, posteriorment s’ha tractat les dades mitjançant el programa estadístic SPSS 20 per realitzar taules de contingència i gràfic de barres, finalment els resultats han mostrat una equivalència entre alumnes actius i no actius, que hi ha més percentatge de pràctica d’activitat física no organitzada que activitat física organitzada, que els principals motius de pràctica són la diversió i la salut, i que la falta de temps és la barrera que predomina més en els alumnes. The aim of this study is to know the sports habits of the IES Isaac Albèniz’s students, in Badalona. However, the sports habits are a set of actions usually difficult to study with accuracy. This is the reason why the study focuses primarily on the physical activity index of these students: the kinds of sport they practice, the reasons of this practice and the barriers that make it difficult. The analyzed sample is the students of compulsory secondary education, consisting of 367 students, 196 boys and 171 girls, between 11 and 17 years old. To measure it, I made my own survey but I also used references of MSD (2011). I gave this survey to the students personally at the beginning of the physical education classes. Afterwards, the information has been treated by the statistical programme SPSS 20. Finally, the results have shown equivalence between active and non-active students. The non-organized physical activity has a bigger percentage than the organized physical activity and the main reasons to practice sport are the enjoyment and the health. Moreover, the lack of time is the principal barrier of the students.
-Adolescents
-Exercici
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem