Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/2552

In what ways a CLIL lesson planning different from an EFL course plan ?
Vicente Barris, Laura
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2012-2013 Des del 1995 el Consell Europeu ha promogut l’aprenentatge d’una segona llengua a través d’una altra àrea en el que coneixem per CLIL (Contingut i Llengua Integrats en l’Aprenentatge) o en altres paraules: “una activitat en la qual l’aprenentatge d’una llengua estrangera és utilitzada com una eina per l’aprenentatge d’una àrea no linguística en la qual llengua i contingut tenen un mateix paper” (Marsh, 2002). Tot I així, “ensenyar una àrea a través d’una llengua estrangera no és el mateix que la integració de llengua i contingut”. CLIL comporta altres implicacions metodològiques pel que fa a la planificació, estratègies didàctiques i particularment al rol del docent. De fet, són aquests factors els que componen l’èxit o el fracàs en l’implementació de CLIL. i per aquest motiu pretenc analitzar i descriure les diferències entre una sessió de CLIL i una de llengua anglesa. Aquesta investigació és un estudi de cas que vol oferir una mirada a les diferències entre una unitat de CLIL i una de llengua anglesa portades a terme en un grup de 3r de primària a l’escola de Sant Miquel dels Sants (Vic) pel que fa a la planificació, les estratègies i actuacions del docent. Since 1995 the Council of Europe has been promoting the learning of a second language through another subject in what we call CLIL (Content and Language Integrated Learning) or in other words: “an activity in which a foreign language is used as a tool in the learning a non-language subject in which both language and subject have a joint roll” (Marsh, 2002). However, “teaching a subject in a foreign language in not the same as an integration of language and content”. CLIL has profound methodological implications in terms of planning, teaching strategies and particularly on the teacher’s role. Indeed these factors may decide upon the successful or unsuccessful final result of a CLIL course and this is why it is paramount to analyze and describe the differences between a CLIL lesson and a regular EFL session. This paper is a case study which endeavors to offer an insight into the differences between a CLIL and an EFL didactic unit in 3rd of Primary of Sant Miquel dels Sants School (Vic) from the three above mentioned viewpoints that is planning, strategies and teacher’s performances.
-Anglès -- Ensenyament
-Educació primària
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem