Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/2641

Com treballar l'autoestima al parvulari mitjançant activitats d'aprenentatge
Diumenge Oliveras, Ester
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2012-2013 L’autoestima és un aspecte que influeix en el desenvolupament integral dels infants. Amb freqüència la nostra autoestima es veu afectada per les experiències i exigències que rebem del món exterior. Per tant, un infant necessita tenir una adequada autoestima, d’aquesta manera, tindrà més confiança en si mateix, més interès i serà més positiu en tots els aspectes. El treball que trobem a continuació està format per un marc teòric i un marc empíric. En el marc teòric els conceptes que es treballen són l’educació inclusiva i l’atenció a la diversitat com a àmbits on es desenvolupa l’autoestima dels alumnes. En relació a l’autoestima es tracten temes com les característiques bàsiques que presenten els infants segons el seu grau d’autoestima (excessiva, adequada, baixa, deficient), a més de la importància del paper del mestre en la formació d’aquesta. En el marc empíric s’exposen les tècniques que s’utilitzen per avaluar l’autoestima i les possibles activitats d’intervenció que es poden portar a terme a l’aula per tal de treballar-la. The self-esteem is something that affects the comprehensive development of children. Frequently our self-esteem is affected by experiences and demands that we receive from the outside world. Therefore, a child needs to have an adequate self-esteem, thus have more self-confidence, more interest and be more positive in all aspects. The work that we find next is comprised of a theoretical and empirical framework. In the theoretical framework the concepts that we work are the inclusive education and the attention to diversity as field where it develops the self-esteem of students. In relation to self-esteem are treated subjects as the basic characteristics that present the children depending on the level of self-esteem (excessive, adequate, low, deficient), also the importance of the teacher’s role in the formation of this. In the empirical framework are presented the techniques that are used to evaluate the self-esteem and the possible intervention activities that can be carried out in the classroom to work it.
-Autoestima
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem