To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/3365

The application of communicative language teaching : a particular case in a polish primary school
Paulista Gómez, Sandra
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2013-2014 L’objectiu d’aquest estudi és examinar si l’Ensenyament Comunicatiu de la Llengua és usat per les mestres quan duen a terme classes d’anglès com a llengua estrangera en una escola de primària polonesa, amb un context educatiu especial. Aquesta recerca qualitativa analitza cinc conjunts principals d’informació relacionats amb l’ensenyament de la llengua estrangera que caracteritzen l’enfocament de l’Ensenyament Comunicatiu de la Llengua i que estan centrats en: el coneixement i les creences dels mestres sobre l’enfocament de l’Ensenyament Comunicatiu de la Llengua; l’ús de la llengua; els aspectes de la llengua anglesa que s’ensenyen; les característiques de les activitats: i el procés d’ensenyament. Per aquest objectiu, s’ha proporcionat un qüestionari a cada mestra d’anglès i s’han portat a terme algunes observacions d’aula per tal de recollir dades, analitzar-les i extreure’n unes conclusions. Els resultats de la investigació mostren que les mestres d’anglès donen bastant suport a l’enfocament de l’Ensenyament Comunicatiu de la Llengua, així com apliquen força sovint els seus trets característics quan porten a terme les classes. The goal of this study is to examine if Communicative Language Teaching is used by teachers when implementing English as a foreign language lessons in a Polish Primary school. This qualitative research analyses five major sets of information related to foreign language teaching which characterises CLT approach, and they are focused on teachers’ knowledge and beliefs of CLT approach; the use of the language; the aspects of the English language which are taught; the activities’ features; and the process of teaching. For that purpose, a questionnaire was given to each English teacher and some classroom observations were carried out to collect data, analyse it and draw a final conclusion. Results of the investigation show that English teachers fairly support CLT approach and that they apply its main typical features quite often while implementing lessons.
-Anglès -- Ensenyament
-Educació primària
-Polònia -- Ensenyament
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters