Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/3375

La influència dels jocs cooperatius en la millora de les relacions interpersonals i la cohesió d'un grup
Aguilar Angelet, Maria
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2013-2014 Actualment la tasca que desenvolupa l’escola és procurar que tots els infants es desenvolupin integralment, independentment de les característiques. En aquest marc sorgeix l’escola inclusiva, la qual ha d’estar preparada per atendre a tots i fer que aprenguin alumnes diferents al màxim de les seves possibilitats. Perquè això sigui real, l’escola ha de buscar noves maneres per a què els alumnes puguin aprendre no tan sols contingut sinó també valors, habilitats socials, cognitives, lingüístiques, entre moltes altres. Es per aquest motiu que la recerca vol portar a la pràctica i comprovar si mitjançant una eina lúdica, com són els jocs cooperatius, es milloren algunes habilitats socials i la cohesió d’un grup classe, en el qual també es té en compte la integració social d’una nena diagnosticada amb Trastorns Generalitzats del Desenvolupament (TGD) i, concretament, presenta trets autistes. Aquesta activitat educativa proporciona contextos nous on interactuar i desenvolupar bones pautes de relació per a tots així com també afavoreix la cohesió de grup, les relacions interpersonals i la integració d’infants amb dificultats en la interacció social. Currently, the work undertaken by the school is to ensure that all children develop integrally, regardless of features. In this context arises the inclusive school, which must be prepared to meet all different students learn and make the most of their chances. For this to be true, the school must find new ways for students to learn not only content but also values, social skills, cognitive, linguistic, and many others. It is for this reason that research into practice and want to check if using a playful tool, such as cooperative games can improve some social skills and cohesion of a group class, which also takes into account the integration social girl diagnosed with Pervasive Developmental Disorders (PDD), and specifically has autistic traits. This educational activity provides new contexts in which to interact and develop good relationship patterns for all as well as promotes group cohesion, interpersonal relationships and the integration of children with difficulties in social interaction.
-Jocs d'equip
-Autisme
-Educació inclusiva
-Integració social
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem