To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/3377

La música i la multiculturalitat a l'aula. Com la pràctica de les diferents expressions musicals dels infants a l'aula pot ajudar al coneixement mutu en el grup- classe
Barnolas i Rossi, Carolina
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2013-2014 Actualment, vivim en una societat on hi conviuen diferents cultures i la música és un llenguatge que s’utilitza en totes elles. Aquest treball tractarà el tema de la música i la multiculturalitat a l’aula per investigar si és possible, a partir de la música dels diferents països d’origen dels infants, conèixer-se millor i conèixer millor als companys. Com a mestres hem de tenir en compte totes les cultures de la nostra aula per tal d’ajudar als infants a respectar i valorar cada una d’elles. En aquesta investigació trobarem quina ha estat la metodologia d’estudi, quina ha estat la intervenció a l’aula i quins són els resultats que hem obtingut. Now a day, we live in a society where different cultures coexist and the music is a language that is used in all of them. This work talks about the music and the multiculturalism in the classroom to investigate if it’s possible, from the music of different origin countries of the children, to improve self-knowledge and knowledge of classmates. As teachers we must take into account all cultures in our classroom to help children to respect and value each one of them. In this research we find what has been the study methodology, which has been the intervention in the classroom and what are the results we have obtained.
-Educació infantil
-Música -- Ensenyament
-Multiculturalisme
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters