To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/3380

El Grafisme al parvulari. Observació i anàlisi de l’espai en els dibuixos dels infants.
Cabrero i Jiménez, Laia
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2013-2014 Els dibuixos dels infants són petites marques de la personalitat i del caràcter de cadascú. Cada infant tendeix a representar i a dibuixar d’una determinada manera i és això el que fa que els seus dibuixos siguin únics. Aquest treball és un estudi qualitatiu sobre l’evolució de la percepció de l’espai en els dibuixos dels infants d’entre tres i cinc anys. L’estudi està format a partir de la recerca i comparació de teories de diferents autors sobre el dibuix i d’un mostreig de 61 dibuixos de diferents infants. Els instruments que s’utilitzen són l’observació directe, a partir de graelles d’observació, notes de camp, fotografies i gravacions. Un cop fetes les intervencions convenients s’extreuen uns resultats, analitzant dibuix per dibuix, per més tard, fer una comparació del que s’ha vist amb el mostreig obtingut i amb el que deien els autors. Children’s draws are small brands of their personality and character. Each child tends to represent and draw in a certain way and that is why their drawings are unique. This work is a qualitative project which study about the evolution of the space perception in the drawings children between three and five years old. The study, is formed by research and comparison of theories from different authors that talk about the drawing and a sampling of 61 drawings from different children. The instruments used in this project are the direct observation from observation tables, field notes, photography’s and recordings. After appropriate interventions, results have been extracted, analyzing drawing to drawing, to make a comparison between the sample that has been obtained and what the authors said.
-Educació infantil
-Dibuix
-Personalitat en els infants
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters