To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/3393

La situació educativa actual de les aules hospitalaries de Catalunya
Jordà Casals, Maria
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2013-2014 El treball Final de Grau que es mostra a continuació és un estudi de cas sobre la realitat educativa actual de les aules hospitalàries de Catalunya. Un dels objectius que persegueix és el de conèixer, descriure i analitzar les metodologies educatives emprades i els elements que marquen la seva línia educativa. Per dur-lo a terme s’han realitzat entrevistes a les aules de tres hospitals de referència a Catalunya: Vall d’Hebron (Barcelona), Sant Joan de Déu (Esplugues de Llobregat) i Fundació Althaia (Manresa). Aquest estudi ha permès descobrir les principals característiques que marquen la pedagogia hospitalària així com els motius pels quals es duen a terme unes accions o unes altres. També ha donat la possibilitat de conèixer altres maneres d’atendre a la diversitat dins l’aula. The following final grade work is a case study about the nowadays educational reality in Catalunya hospital classrooms. One of the objectives that it is persuading is recognizing, describing and analysing the educational methodologies used and also the elements that mark their educational system. In order to develop it, different interviews have been done in the classrooms of three different Catalan referent hospitals: Vall d’Hebron (Barcelona), Sant Joan de Déu (Esplugues de Llobregat) and Fundació Althaia (Manresa). This study has allowed uncovering the main characteristics that mark the hospital pedagogy and also the reasons why one type of actions are chosen instead of others. Moreover, it has also given the chance to know other ways of treating classroom’s diversity.
-Aules hospitalàries
-Atenció a la diversitat
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters