Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/3414

La relaxació a l'educació infantil com a eina per fomentar un bon clima d'aula a l'escola inclusiva
Zaragoza i Marín, Alba
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2013-2014 La relaxació és una eina inclusiva dins l’escola que ajuda a treballar la competència emocional. La investigació parteix de l’ús de diferents tècniques de relaxació per poder ajudar, a l’alumnat d’educació infantil, a adquirir un grapat de coneixements per regular les seves emocions i l’estrès. L’estudi té com a objectiu la pràctica de diferents tècniques i jocs en una aula de P4 amb alumnes que presenten Trastorn de l’Espectre Autista. Les dades recollides i analitzades fan possible afirmar que la relaxació dóna beneficis tant a nivell personal com social i permet el treball de les emocions. Relaxation is an inclusive tool at school that helps to work on emotional competence. Investigation sets off from using different relaxation techniques to help, kindergarten pupils, to acquire an amount of useful knowledge in order to regulate their emotions and stress. The research aim is to practice several techniques and games in a P4 class with ASD (Autist Spectrum Disorder) pupils. As a result of the obtained and analysed data, this research proves that relaxation is profitable both at individual and social levels and it’s a good tool to work on emotions.
-Educació inclusiva
-Autisme
-Relaxació -- Tècnica
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados