Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/3850

Anàlisi conductual de dos professors de l'escola Túrbula de Sant Adrià del Besòs
Alavedra Palacios, Marc
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes; Universitat de Vic. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
Curs 2013-2014 En el següent estudi s’intenta ajudar a dos docents de cicles formatius a millorar la seva manera d’impartir sessions teòriques. Per fer-ho s’utilitza el punt de vista docent, l’opinió de l’alumne i un observador extern. Els punts de vista del docent i del discent es tenen en compte mitjançant un qüestionari validat per la Universitat Francisco de Vitoria de Madrid i per l’observació externa s’utilitza una eina creada on es barregen aspectes d’instruments validats com són el CBAS i el CAFIAS. The following study attempts to help two teachers training courses to improve their way of giving lectures. In order to do this, three different aspects are used: external observation and the opinion of both the student and the teacher. The opinion of both the teacher and the student are taken into account using a questionnaire validated by the University Francisco de Vitoria in Madrid and the external observation is made using an external tool created mixing aspects of validated instruments such as CBAS and CAFIAS Director/a: David Hernández
-Professors -- Actituds
-Esports -- Ensenyament
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo fin de máster
         

Mostrar el registro completo del ítem