Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10854/4224

Panoràmica de la inclusió a les ZER del Lluçanès. Estudi de cas: Escola els Roures
Casas Maneja, Núria
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2014-2015 En aquest estudi es pretén descriure i analitzar els elements i pràctiques educatives de l'escola que poden fomentar la inclusió rural de els Roures de Sant Feliu Sasserra. En la primera fase d'aquesta recerca s'ha realitzat una exploració de les ZER del Lluçanès per detectar l'escola que presentava més elements inclusius, l'escola els Roures. En el treball de camp s'han utilitzat instruments ja existents per tal d'analitzar els elements de l'escola a través de la triangulació de diferents instruments i tècniques per recollir informació i descriure els elements i pràctiques inclusives en l'escola rural i l'aula multigrau. This case study aims to describe and analyze the elements and educatives practices that can promote inclusion of the rural school Roures of Sant Feliu Sasserra. The first phase of this research has been develop an exploratory research of the RSZ of Lluçanès to identify the school that had more inclusive elements, the school Roures. In the fieldwork, there has been used existing tools to analyze the elements of the school through triangulation of different instruments and techniques to gather information to describe the inclusive elements and educatives practices on the rural school and multigrade classroom.
-Educació inclusiva
-Escoles rurals
Tots els drets reservats
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
         

Mostra el registre complet del document