Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10854/4226

Participació de l’alumnat en els processos d’avaluació a l’aula d’Educació Física
Chica Rios, Olga
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2014-2015 La meva investigació es basa en analitzar si els alumnes milloren en els aprenentatges a través d’un procés de coavaluació ien observar si aquestes interaccions que es creen entre els alumnes faciliten l’adquisició de l’aprenentatge. La intervenció s’avalua a partir de l’observació realitzada en dos moments de la pràctica dels alumnes: una observació de les aportacions que fan els infants en aquest procés de coavaluació i una altra de les millores d’aprenentatge al llarg de les dues sessions realitzades.El motiu del meu estudi és que s’han d’incloure a l’àrea d’Educació Física pràctiques educatives que permetin la participació dels alumnes en processos d’avaluació, ja que permet que l’alumne sigui el protagonista del seu propi procés d’aprenentatge. The objective of my investigation is to analyze whether students improve their learning when using aco-assessment process, and whether the interactions, which are generated among students, make the acquisition of such learning easier. The intervention is evaluated through the observation that has been conducted in two different moments of the students’ practices: the first observation is based on the contributions that the children make in this co-assessment process, while the second one focuses on the learning improvements along the two sessions that I have carried out. The main reason why I have carried out this study is the strong need of including some educative practices in the area of Physical Education that allow the students participation in the assessment process.
-Educació primària
-Educació física
-Avaluació
-Aprenentatge
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
         

Mostra el registre complet del document