To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4245

Anàlisi dels criteris predominants en alumnes de primer de primària en la classificació espontània de figures geomètriques planes
Palomeras i Ventós, Katy
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2014-2015 Aquest treball es basa en observar quins criteris predominen a l’hora de classificar espontàniament figures geomètriques planes. L’estudi s’ha realitzat amb 12 alumnes de primer de primària d’una mateixa aula i escola de Girona. Cada alumne agrupa lliurement les figures que se’ls ensenya i s’anoten totes les explicacions que donen per haver dut a terme les classificacions corresponents. L’ anàlisi dels resultats obtinguts es valora mitjançant el model de raonament geomètric de Van Hiele per tal de determinar la correspondència amb el nivell que se’ls presumeix. This work is based on observing what standards predominate when spontaneously classify geometric plane. The study was conducted with 12 students in the first grade in the same classroom and school of Girona. Each student groups freely figures that are taught and recorded all the explanations they give for having carried out the classifications. The analysis of the results is assessed using the model of Van Hiele geometric reasoning to determine the correspondence with the level they presumed.
-Educació primària
-Matemàtica -- Ensenyament
-Geometria
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters