To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4307

L’atenció a la diversitat i la inclusió a l'escola rural : les aportacions de Montserrat Castanys Jarque a l'escola de Castellcir i al Secretariat d'escola rural
Sala Font, Lídia
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes; Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster en Educació Inclusiva
Curs 2014-2015 Montserrat Castanys Jarque és una mestra que ha contribuït al desenvolupament i renovació de l’escola rural, des de l’anonimat, al costat de molts altres mestres. Activa participant dels Moviments de Renovació Pedagògica i del Secretariat d’Escola Rural, sempre ha estat compromesa amb l’escola de poble, arrelada, pública, de qualitat i inclusiva. Amb aquest treball es pretén donar visibilitat a aquesta trajectòria de compromís i contribucions. Per tal d’aprofundir-hi s’ha entrevistat a Montserrat Castanys i a sis persones que han compartit moments clau amb ella. A partir de totes les veus, reconstrueixo la seva biografia i identifico les seves idees pedagògiques, posant èmfasi en la seva concepció de l’atenció a la diversitat i la inclusió. Per tal de complementar la memòria oral, s’analitzen els documents publicats i inèdits de Castanys. Reconstruint així la seva trajectòria personal i professional i descobrint les seves idees educatives des de la proximitat. Montserrat Castanys Jarque is a teacher who has anonymously contributed to the development and renovation of the rural school next to many other teachers. She has played an important role in the movements related to educational renovations and to the “Secretariat d’Escola Rural”. She has always been involved in the rural school, considering it as a state school, inclusive and with quality work. The study tries to show her career focused on her ability of commitment and contributions. In order to carry it out, Montserrat Castanys and six more people who shared important experiences with her along the career have been interviewed. Considering all of them, I have recreated her biography and identified her education ideas, placing an emphasis on her conception of diversity outreach and inclusion. So as to complete the oral memory, it has been analysed the published and unpublished documents of Montserrat Castanys, with which I have known her personal and professional career, allowing me to understand and show her education ideas. Director/a: Joan Soler i Mata
-Escoles rurals
-Educació inclusiva
-Atenció a la diversitat
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Research/Master Thesis
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

 

Coordination

 

Supporters