Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10854/4573

Més enllà de l’escola rural. Cap a un model integral i integrador de l’educació en el territori
Feu, Jordi; Soler i Mata, Joan
Universitat de Vic. Facultat d'Educació
El concepte de territori és, indubtablement, un concepte elàstic sotmès a la historicitat, al temps i a l’espai, a la voluntat política, a les necessitats dels ciutadans, etc. En aquest apartat de l’article volem presentar dues idees bàsiques a partir de les quals desfilarem diferents raonaments lligats a l’escola rural. La primera idea se centra en les unitats territorials definides per la mateixa Administració, i en segon lloc, en les unitats territorials definides des de la base, a partir d’unes determinades necessitats socials i educatives que, en determinats casos, superen l’eficàcia de les anteriors i, en la mesura que siguin degudament estudiades, albiren noves possibilitats educatives i culturals per als municipis petits.
-Escoles rurals
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article
info:eu-repo/publishedVersion
ICE Universitat de Barcelona
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format Visualitza
artconlli_a2002_soler_joan_mes_enlla.pdf 378.8 KB application/pdf Visualitza/Obre

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a