To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4651

Card Game
Barnada Tintó, Miquel
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat de Ciències i Tecnologia
Curs 2015-2016 En aquest treball de fi de grau s’exposa el procediment, el funcionament i el resultat de la creació d’un videojoc de cartes col·leccionables i d’estratègia. Agafant com a inspiració el Hearthstone: Heroes of Warcraft, s’ha desenvolupat aquest joc des de zero utilitzant Unity com a motor de desenvolupament. Així doncs, l’objectiu principal del projecte és el desenvolupament del joc, amb totes les funcionalitats i característiques necessàries per el seu funcionament i per l’entreteniment de jugar-lo. Per a poder acomplir aquests objectius s’ha creat un sistema multi-jugador per a dos persones actualment utilitzant un dels jugadors com a servidor, una màquina d’estats, la qual gestiona les diferents etapes del joc, un conjunt de 15 cartes diferents amb possibilitats d’ampliació, les mecàniques i habilitats d’aquestes cartes, així com el seu disseny. Les cartes es roben de la baralla, es juguen des de la mà, i un cop en joc poden atacar a altres cartes o al jugador rival, també s’ha donat a algunes cartes habilitats especials per crear un joc més interessant. El resultat del projecte ha estat una primera demo funcional d’un joc de cartes col·leccionables i d’estratègia, amb els elements principals que formen aquest estil en la seva part jugable. In this final degree it is presented the procedure, the operation and the result of the creation of a collectible and strategy card video game. Taking inspiration from Hearthstone: Heroes of Warcraft, this game had been developed from scratch using Unity as an engine of development. The main objective of the project is the development of the game, with all the features and functionalities required for its operation and the entertainment when playing it. In order to accomplish those objectives a multi-player system for two people has been created currently using one of the players as a server, a state machine, which manages the different stages of the game, a set of 15 different cards with enhancing options, its mechanics and the abilities of those cards, as well as its design. The cards are stolen from the deck, played from the hand, once played they can attack other cards or the enemy player, moreover some especial habilities had been given to some cards in order to make the game more interesting. The result of the project has been a first functional demo of a collectible and strategy card game, with the main elements that make this style of games on it is playable part.
-Jocs de cartes
-Jocs per ordinador
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters