To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4740

L’estímul auditiu com a recurs per afavorir els processos de construcció de significat en la literatura infantil
Olea Flores, Laia
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2015-2016 Els sentits són la primera font de coneixement dels individus. Des de que naixem entrem en contacte amb el món a través dels sentits. Per aquest motiu és imprescindible una progressió positiva d’aquests per tal d’assolir un bon desenvolupament integral i posteriorment un bon aprenentatge. La pràctica inclosa en aquest treball pretén afirmar la hipòtesi de que l’estímul auditiu afavoreix el desenvolupament dels processos de construcció de significat en la literatura infantil. Grans teòrics, al llarg de la història, han incorporat els sentits als seus estudis i teories, tant en l’àmbit de la psicologia com en l’àmbit del desenvolupament. L’ús de diferents tipus d’estímuls sensorials ha permès comprovar la influència positiva que aquests tenen sobre les persones. The senses are the first source of people’s knowledge. Since we are born we get in contact with the world through the senses. For this reason is essential a good progression of them to achieve a good integral development and later a good learning. The practice included in this project pretends to state the hypothesis that says that an auditory stimulus favours the development of the processes of building a meaning in the children literature. Big theorists, through the history, have incorporated the senses to their studies and theories, both in the psychological context and in the development one. The use of the different kinds of sensory stimulus has allowed proving the positive influence that they have on the people.
-Literatura infantil
-Educació sensorial
-Sentits
-Estimulació sensorial
-Percepció auditiva
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters