Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10854/4762

L’Escolarització compartida i el treball en xarxa: un recurs que possibilita la inclusió?
Llull Sureda, Aina Maria
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2015-2016 El present treball tracta d’estudiar, des d’una perspectiva inclusiva, si l’escolarització compartida i el treball en xarxa possibiliten que aquest tipus d’escolarització sigui un recurs per a la inclusió. Per a trobar resposta es plantegen dos objectius: analitzar el procés de presa de decisions d’escolarització compartida i conèixer l’enfocament i tipus de treball en xarxa per a saber si és un recurs que reforça la inclusió. Per a això, s’ha fet un estudi de cas únic d’escolarització compartida plantejant entrevistes semiestructurades a les tutores de l’alumne d’ambdós centres, al psicopedagog de l’EAP referent del cas i a la família. També, a partir de registres de les coordinacions es podrà extreure més informació sobre el treball en xarxa. Els resultats mostren que en aquest cas, l’escolarització compartida i el treball en xarxa no possibilita un recurs per a la inclusió degut al tipus de creences, de pràctiques educatives i del tipus de treball en xarxa entre professionals i família. The present work is studied from an inclusive perspective, if the shared education and networking that allow this type of education is a resource for inclusion. To find answers raised two objectives: to analyze the decision-making process and make shared school approach and type of networking to know if it is a resource that strengthens inclusion. For this, there has been a single case study of shared education semistructured interviews considering the tutors of the students of both schools, the educational psychologist EAP regarding the case and the family. Also, based on records of coordination can get more information about networking. The results show that in this case, schooling and work on shared network resource allows for inclusion due to the types of beliefs, educational practices and the type of networking between professionals and family.
-Educació inclusiva
-Escolarització compartida
Tots els drets reservats
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
         

Mostra el registre complet del document