To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4791

Consciència al medi aquàtic : tècnica de l'estil Crol
Martínez Ramos, Alejandro
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2015-2016 L’objectiu del meu estudi és identificar les diferències d’aprenentatge dels continguts tècnics de l’estil crol comparant la metodologia clàssica i la relacional. La mostra de l’estudi està formada per 23 infants d’edats compreses entre 5-8 anys, dividits en dos grups, un control i un altre experimental. Els principals instruments que utilitzem per realitzar l’estudi són: l’anàlisi qualitatiu, format pel pretest i el test, realitzats amb dos càmeres Go Pro per gravar els vídeos i una graella d’avaluació, des de la que realitzem l’avaluació tècnica. L’anàlisi quantitatiu sobre l’aprenentatge dels continguts l’extraiem d’un qüestionari amb preguntes referents als continguts de la tècnica. A l’estudi es mostra una integració dels aprenentatges de la tècnica superior dels infants del grup relacional en relació amb els del clàssic, tant a l’anàlisi observacional de l’estil de la tècnica com al qüestionari dels continguts tècnics. Sobre l’aprenentatge dels continguts tècnics, al grup relacional s’observa un millor procés d’aprenentatge i integració dels continguts a nivell conscient que el grup clàssic. The aim of my study is to identify the differences about learning the technical contents of the crawl style comparing the classical and relational methodology. The study is made of 23 children aged 5-8 years, divided into two groups, one with classical methodology and the other with relational methodology. The main instruments used for the study are: the qualitative analysis, formed by the pre-test and test, with two Go Pro cameras to record videos and a table of technical evaluation, which is used for the evaluation of the style. The quantitative analysis about the learning content is extracted from a questionnaire with questions referred to the contents of the technique. In the study we observe that the relational group has a better embracement of the technical learning than the classical group, as much as observational style analysis technique, as in the questionnaire of the technical content. Relating to the learning of the technical content, in the relational group we observe a better learning process and integration of content level than the classical group.
-Natació
-Crol
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters