Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/4792

Comparació entre les habilitats psicològiques de tenistes en etapes de formació i tenistes amateurs
Serra i Vilamala, Josep
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2015-2016 El següent estudi es centra en l'anàlisi de les habilitats psicològiques més relacionades amb l'esport del tennis, i la comparació d'aquestes entre jugadors/es en etapes de formació (14 - 16 anys) i jugadors/es amateurs (+20 anys). Per poder dur a terme aquest projecte, s'han avaluat 32 mostres en etapes de formació i 13 amateurs a través del qüestionari Característiques Psicològiques Relacionades amb el Rendiment Esportiu (CPRE) (Gimeno et al., 1999) i s'han comparat els resultats obtinguts entre ambdós grups. Pel que fa als resultats, hem pogut veure com els tenistes amateurs generalment posseeixen un millor domini de les diferents habilitats psicològiques que afecten en el rendiment competitiu, respecte el tenistes en etapes de formació. The following study focuses on the analysis of the psychological abilities more related to the sport of tennis and the comparison between formative stages players (14-16 years) and amateurs players (+20 years). In order to do this project, I evaluated 32 samples of formatives stages players and 13 samples of amateurs players though the questionnaire Característiques Psicològiques Relacionades amb el Rendiment Esportiu (CPRE) (Gimeno et al., 1999) and compare the obtained results between both groups. Results-wise, we can see that the amateurs players have in general more domain about the different psychological abilities that affect in competitive performance, in compare to formatives stages players.
-Tennis
-Jugadors de tennis -- Aspectes psicològics
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem