Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/4804

Criteris i estratègies per treballar les cançons a l’aula infantil
Garcia Valero, Anna
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2015-2016 Les cançons constitueixen una part molt important de la música que es treballa a les escoles, és per aquest motiu que el present Treball de Final de Grau és una investigació qualitativa que té com a objectiu identificar els criteris d’elecció que utilitzen alguns mestres així com les estratègies que fan servir per treballar les cançons a les aules d’Educació Infantil. Per poder recollir les dades necessàries per a respondre aquesta recerca, s’han realitzat entrevistes a tres mestres de música i s’ha fet l’observació de dues sessions de música, una amb infants de tres anys i l’altra amb infants de quatre anys, de dues escoles diferents. A partir de les dades obtingudes a través d’aquests dos instruments s’ha començat el procés d’investigació i anàlisi. The songs play a very important role in the music that is offered in the schools, and for this reason the present Final Grade Project aims to identify the selection criteria that some teachers use as long as the strategies they use to work the songs in the Infant Education classrooms, by carrying out a qualitative research. In order to collect the data needed to find the answer of this research, three interviews have been done to three different music teachers and also a total of two observations, one in a group of three years old and the other in a group of four years old, from two different schools. By studying the information obtained from these two methods, the investigation and analysis process has been started.
-Música -- Educació infantil
-Cançons
Tots els drets reservats
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem