To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4806

Estratègies d’ensenyament – aprenentatge per a alumnes amb barreres per a l’aprenentatge dins les escoles inclusives
Garcia Reyes, Clàudia; Molina Cuadros, Paula
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2015-2016 En l’actualitat molts dels infants amb Trastorn Espectre Autista (TEA) gaudeixen d’una escolarització ordinària. És per això que en aquesta recerca volem conèixer quines són les estratègies d’ensenyament - aprenentatge òptimes per tal de poder treballar amb infants autistes dins les aules. A partir dels instruments de recollida de dades documental i de les entrevistes, podem saber que amb un bon ús d’aquestes estratègies els infants augmenten el seu rendiment i les seves capacitats. És per això que podem concloure dient que la millor manera d’actuar amb aquests infants és anticipant-los tot el que faran durant el dia, utilitzar una rutina molt marcada i fer servir materials visuals. Nowadays, most of children with Autism Spectrum Disorder (ASD) benefit from regular scholaritzation. For this reason, the main aim of this research project is to explore the ideal teaching - learning strategies for autistic children. Documental data collection and interviews have shown that with an optimal us of these strategies, autistic children develop better both their efficiency and capacities. Therefore, we can conclude that the best way to work with autistic children is to anticipate them their daily routine which has to be very carefully delimitated and to use visuals as a support.
-Educació inclusiva
-Infants autistes
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters