To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4813

Anàlisi d’una proposta d’intervenció sobre les Intel·ligències Múltiples en una aula d’Educació Infantil
Ros Colón, Carmen
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2015-2016 Aquest treball té com a objectiu aprofundir amb els fonaments teòrics sobre l’ús de les intel·ligències múltiples en una aula d’educació infantil, assessorar i donar suport als mestres amb el tema de les intel·ligències múltiples i ajudar-los amb el disseny i l’aplicació d’aquestes a l’aula d’educació infantil amb l’ajuda de la mestra de l’aula. Per aplicar les intel·ligències múltiples (IM) a l’aula d’educació infantil hem tingut en compte la millor metodologia per fer-ho, per aquesta raó hem escollit el treball per projectes, el qual ens permet, a part d’aplicar les IM, respondre a les necessitats individuals que presentin els infants, vetllar perquè aquests es sentin motivats i perquè hi hagi una bona participació. This work aims to deepen with the theoretical bases on the use of the multiple intelligences in a classroom of pre-school education, advice and support to teachers with the subject of the multiple intelligences and help them with the design and the application of these in the classroom of pre-school education with the help of the teacher of the classroom. To apply multiple intelligences (MI) in the classroom of pre-school education we have taken into account is the best methodology to do so, for this reason, we have chosen projects work, which allows us, as applying the MI, to respond to the individual needs that present children, ensure that they feel motivated and for there to be a good participation.
-Intel·ligències múltiples
-Intel·ligències múltiples -- Educació infantil
Tots els drets reservats
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters