Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10854/4818

How a personal learning environment can help primary english teachers to increase their knowledge
Ayala Nevado, Laura
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2015-2016 A Personal Learning Environment (PLE) is defined as a set of tools, information resources, web connections and activities in which learners are allowed to create, to share ideas, to join groups and to publish content that will be available to the other users, who will use this material to increase their knowledge. In this collaborative learning, individuals are able to set their own learning objectives and to self-evaluate their learning process. This research project analyses how a Personal Learning Environment can help Primary English teachers to increase their knowledge. In particular, the study focuses on their participation in a PLE to fulfil their learning aims, to apply the acquired knowledge in their English lessons and to obtain positive results in their learning process. El terme Entorn Personal d’Aprenentatge (PLE) es refereix a un conjunt d’eines digitals, fonts d’informació i pàgines web on els aprenents poden interactuar lliurement creant o compartint idees, formar part de diversos grups i publicar contingut que poden utilitzar els altres aprenents per augmentar el seu coneixement en determinats àmbits. A més, aquest aprenentatge col·laboratiu els permet determinar els seus propis objectius així com avaluar el seu ritme d’aprenentatge. Aquest treball pretén analitzar com un Entorn Personal d’Aprenentatge pot ajudar els mestres d’anglès de Primària a augmentar els seus coneixements sobre determinats aspectes de la seva tasca docent. En concret, es centra en les seves intervencions en un PLE per tal de complir els seus objectius, ser capaços d’aplicar a les aules el coneixement adquirit i obtenir bons resultats en el seu procés d’aprenentatge.
-Aprenentatge -- Treball en equip
-Recursos electrònics en xarxa
Tots els drets reservats
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
         

Mostra el registre complet del document