Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/4820

La Transició de primària a secundària des de la veu de cinc estudiants. D’una escola amb un projecte de comunitat d’aprenentatge a un institut públic situat al Vallès Oriental
Romero i Aranda, Cristina
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2015-2016 En aquest estudi es pretén descriure i analitzar la transició de la primària a la secundària des de la veu de cinc infants que passen d’una escola emmarcada en el projecte de Comunitat d’Aprenentatge (C.A) a un institut públic, d’un mateix poble. Aquesta recerca pretén conèixer, des d’un paradigma interpretatiu, com els estudiants viuen aquest procés de canvi d’etapa. Aquesta transició viscuda pels infants, no és un procés fàcil, perquè implica molts canvis, però també ruptures, ja que deixen enrere l’educació primària i emprenen un nou camí cap a l’educació secundària. This study aims to describe and analyze the transition from primary to secondary school from the point of view of five children who go from a school that is taking part in the Learning Community project (C.A) to a public school from the same town. This research aims to determine from an interpretative paradigm, how students live this process of change. This transition experienced by children, is not an easy process because it not only involves many changes, but it also involves a rupture, considering that they leave behind primary education and undertake a new path to secondary education.
-Escoles secundàries
-Escoles públiques
-Escoles primàries
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem