Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/4861
Título:
|
Estratègies metodològiques introduïdes en una formació per a mestres que poden fomentar l’autonomia dels alumnes
|
Autor/a:
|
Pujol i Vigas, Joana
|
Otros autores:
|
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes; Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques |
Notas:
|
Curs 2015-2016
Director/a: Isabel Sellas i Ayats |
Materia(s):
|
-Autonomia de l'alumne -Educació permanent -Matemàtica -- Ensenyament |
Derechos:
|
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
|
Tipo de documento:
|
Trabajo fin de máster |
Compartir:
|
|
Mostrar el registro completo del ítem