Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/4868

Anàlisi del procés d'adaptació a la comunitat infantil : Escola Montessori Palau - Montgrí
Macià Gual, Aida
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes; Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Pedagogia Montessori
Curs 2015-2016 La present investigació aborda el procés d'adaptació a l'aula de Comunitat Infantil d'un centre transformat per seguir els principis pedagògics de la doctora Maria Montessori, vist des del punt dels seus protagonistes: infant, famílies i mestres. Al mateix temps tracta les diferències que experimenten tot aquell grup d'alumnat nouvingut que fa el primer contacte amb un centre educatiu i la separació gradual del nucli familiar enfront a aquell alumnat que simplement s'adapta a la nova pedagogia del centre. This research will address the adaptation process in the Infant Community classroom from a school which turned to follow the pedagogical principles of Dr. Maria Montessori, seen from the point of its protagonists: children, families and teachers. At the same time,it will explain the differences that experiment new students who face the first contact with a school and its gradual separation from the family against students who simply will be adapted to the new education pedagogy. Director/a: Amàlia Susana Creus Quinteros
-Montessori, Mètode de
-Ensenyament -- Mètodes actius
-Infants
-Escolars
-Infants immigrants
-Família i escola
Tots els drets reservats
Trabajo fin de máster
         

Mostrar el registro completo del ítem