To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4869

Anàlisi de la percepció de l’educació física en la secundària i l’evolució en el seu currículum
Fortet Fontseca, Jordi
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes; Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
Curs 2015-2016 El present estudi s’emmarca en una recerca històrica sobre l’evolució que ha tingut l’educació física en la secundària. L’objectiu és conèixer els canvis que s’han produït en l’educació física a partir de la LGE (1970). A més, es vol conèixer les percepcions que es tenen dels mateixos professors de la matèria, dels propis alumnes i dels altres membres de la comunitat docent. S’utilitza l’entrevista per conèixer les percepcions que tenen els diferents membres que intervenen en la comunitat docent (alumnes, professorat d’educació física i professorat d’altres matèries). A través de la intervenció, l’anàlisi realitzat determina que la matèria ha progressat considerablement des de la llei general d’educació (1970), tot i que encara falta molt camí perquè l’assignatura tingui el reconeixement i la importància que es mereix. The present study is a historical research about physical education (P.E) evolution in high school. The aim is know the changes in the physical education from LGE (1970). In addition, know the perceptions of the P.E teachers, teachers other subjects and the students. The interview is used for know the perceptions of all teaching community members (students, P.E teachers and teachers other subjects). The physical education has evolution considerably from general education law (1970), even though the P.E subject haven’t got the enough recognition and importance yet. Director/a: Montse Martín Horcajo
-Educació fí­sica -- Educació secundària obligatòria
-Ensenyament -- Dret i legislació
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Research/Master Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters