To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4958

Aprendre a investigar i investigar per comprendre
Martí i Feixas, Jordi; Jiménez i Bargalló, Isabel
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Diversos estudis i informes actuals posen èmfasi en la necessitat d’introduir estratègies didàctiques centrades en la investigació a l’aula i dirigides a la revisió dels models explicatius de l’alumnat. Què vol dir dissenyar i desenvolupar investigacions a l’aula? En quin sentit suposa modificar la nostra pràctica habitual? Basant-nos en la recerca més actual, aquest article dóna resposta a aquestes preguntes, alhora que reflexiona sobre els principals aspectes que cal considerar a l’hora de desenvolupar una estratègia pedagògica d’aquest tipus. Different studies and current reports emphasize the introduction of inquiry-based teaching strategies whose aim is the review of students’ explanatory models. What does it mean to design and conduct inquiry in the classroom? In what way does it alter our practice? Based on actual research, this article gives answers to these questions and reflects on main aspects to be considered when developing such pedagogical strategies.
-Ciències -- Didàctica
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Article
info:eu-repo/publishedVersion
Institut d'Estudis Catalans
         

Full text files in this document

Files Size Format View
artconlli_a2013 ... di_aprendre_investigar.pdf 1.893 MB application/pdf View/Open

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

 

Coordination

 

Supporters