To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/5018

El paper de la mediació en el desenvolupament de la competència literària: Disseny i aplicació d'una intervenció didàctica
Amat, Vanesa
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
La tasca docent consisteix a dissenyar contextos, planificar i desenvolupar activitats, observar i avaluar les possibilitats d’aprenentatge que es generen a les aules, etc. de manera que sigui possible que els alumnes avancin en l’adquisició de competències en els diferents àmbits de coneixement. En el cas de l’aprenentatge literari, la formació de lectors que dominin patrons narratius i puguin gaudir de les lectures s’esdevé a partir de les possibilitats que els adults ofereixen als infants en un context cultural determinat, però quin tipus de pràctiques poden resultar més útils? Quines característiques han de tenir les propostes que s’ofereixen i quin paper ha d’exercir el docent en el seu desenvolupament?
-Llibres i lectura
-Aprenentatge
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Article
info:eu-repo/publishedVersion
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials
         

Full text files in this document

Files Size Format View
artconlli_a2010_amat_vanesa_paper.pdf 143.5 KB application/pdf View/Open

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

 

Coordination

 

Supporters