To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/5090

Creació d'un blog perodístic de moda
Gegúndez Elies, Alba
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
Curs 2016-2017 Aquest treball final de grau tracte del disseny i creació del blog periodístic de moda “Perdidas en la moda” destinat a persones que els agrada la moda però que no tenen moltes nocions d’ella, amb articles redactats de manera propera i amb temàtica exposada de manera senzilla per poder ser més accessible a tothom. Per aconseguir allò es fa un estudi del context actual dels mitjans tradicionals, blogs i xarxes socials dedicades a la moda. Tanmateix, s’inclou un estudi de mercat de les revistes i xarxes social de referència. This final work of degree treat of the design and creation of the journalistic blog in fashion “Perdidas en la moda” allocated to people that likes the fashion but that haven’t many nocions of her, with articles drafted and next theme to be more easily accessible to everyone. To achieve that does a study of the current context of the traditional medias, blogs and social networks devoted to the fashion. However, it includes a study of market of the magazines and social networks of reference.
-Moda -- Blogs
-Blogs
-Xarxes socials
Tots els drets reservats
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters