Notes:
|
Curs 2016-2017
En aquest estudi es pretén descriure i analitzar la importància dels espais educatius en l’aprenentatge dels infants. La recerca s’ha portat a terme a l’espai de l’Areabambini Rossa, un dels serveis educatius municipals de la ciutat de Pistoia, a Itàlia. Així doncs, aquesta investigació pretén conèixer, des d’una metodologia qualitativa i un paradigma interpretatiu, com els espais influeixen en l’aprenentatge dels nens i nenes de la primera etapa d’educació infantil (0-3). L’organització, la cura i la preparació dels espais educatius és fonamental per tal de contribuir al desenvolupament cognitiu i social dels infants.
This study aims to describe and analyse the importance of educational spaces in children’s learning. The research was carried out in the educational service of Areabambini Rossa, a public educational center of Pistoia, Italy. This research aims to determine, from a qualitative metodology and an interpretative paradigm, how spaces can affect to children’s learning in the first stage of kindergarten (0-3). In fact, the organization, the care and preparation of these educational spaces it is essential to contribute to the social and cognitive development of children. |