Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10854/5108

La importància dels espais educatius en l'aprenentatge dels infants: Estudi de cas de l’Areabambini Rossa de Pistoia
Cesari Crivillers, Laura
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2016-2017 En aquest estudi es pretén descriure i analitzar la importància dels espais educatius en l’aprenentatge dels infants. La recerca s’ha portat a terme a l’espai de l’Areabambini Rossa, un dels serveis educatius municipals de la ciutat de Pistoia, a Itàlia. Així doncs, aquesta investigació pretén conèixer, des d’una metodologia qualitativa i un paradigma interpretatiu, com els espais influeixen en l’aprenentatge dels nens i nenes de la primera etapa d’educació infantil (0-3). L’organització, la cura i la preparació dels espais educatius és fonamental per tal de contribuir al desenvolupament cognitiu i social dels infants. This study aims to describe and analyse the importance of educational spaces in children’s learning. The research was carried out in the educational service of Areabambini Rossa, a public educational center of Pistoia, Italy. This research aims to determine, from a qualitative metodology and an interpretative paradigm, how spaces can affect to children’s learning in the first stage of kindergarten (0-3). In fact, the organization, the care and preparation of these educational spaces it is essential to contribute to the social and cognitive development of children.
-Escoles bressol
-Aprenentatge
-Equipaments escolars
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
         

Mostra el registre complet del document