To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/5111

L’organització de l’espai de l’aula i dels materials: un recurs per garantir pràctiques educatives inclusives en el segon cicle d’educació infantil (3-6)
Nuñez Gómez, Estephania
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2016-2017 Potenciar escoles adaptades al progrés no significa dotar-les d’instal·lacions modernes amb la tecnologia més innovadora sinó de fomentar un bon procés d’ensenyament-aprenentatge que s’adapti a les necessitats individuals i col·lectives dels infants. En aquest sentit, si les pràctiques docents, en major o menor mesura, evolucionen i les noves tecnologies s’incorporen, per què moltes escoles segueixen ancorades en el mateix disseny educatiu nascut fa més de 20 anys? Amb el present Treball Final de Grau, es vol conèixer i aprofundir sobre l’organització dels espais i les característiques dels materials de l’aula per tal de garantir pràctiques educatives inclusives en el segon cicle d’educació infantil i afavorir el desenvolupament integral dels infants. Promoting schools adapted to progress doesn’t mean providing modern buildings with innovative technology, but it means to promote a good process of education and learning adapted to individuals and collective needs of children. in this sense, and since teaching methods have evolved throughout the years, why are some schools still hanging on to an educational plan that was designed more than 20 years ago? The aim of this this final year degree project is to study in depth the organization of the spaces and the features of the materials in the class to ensure an inclusive education and assist an integral development.
-Educació inclusiva
-Educació infantil
-Equipaments escolars -- Planificació
-Equipaments escolars
-Escoles -- Mobles, equip, etc
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters