To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/5119

The Value of Drama in English Language Learning
Coll i Càceres, Tània
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2016-2017 El principal objectiu d’aquest treball és observar com les activitats dramàtiques tenen un paper important en l’aprenentatge d’una llengua estrangera, en concret l’Anglès. Per tal de dur a terme aquest projecte, a l’estudi tracto els temes de l’aprenentatge de la Llengua Anglesa, la Motivació, les Tècniques Dramàtiques i el Drama per promoure la motivació. Per aquest motiu, per tal d’analitzar-ho, he portat a terme una recerca experimental a l’Escola de Primària “Els Quatre Vents”, a través d’una sèrie d’activitats dramàtiques, amb els alumnes de cinquè. Així doncs, a partir dels resultats obtinguts dels exàmens i de l’entrevista final, he establert unes conclusions relaciones amb la importància del drama en l’aprenentatge de la llengua Anglesa. The main goal of this project is to analyse how drama techniques play an important role in foreign language learning, especially in English. In order to carry out this research I present theoretical information about English Language Learning, Motivation, Drama Techniques and Drama to enhance motivation. For this reason, in order to analyse these topics, I carried out an experimental research action in a Primary School called “Els Quatre Vents”, through drama techniques with the fifth grade students. In order to assess them, I used a written test and a video about animal shadows. Moreover, through the results obtained from these tests and a feedback interview, I established some conclusions related to the value of Drama in English Language Learning.
-Llengua segona -- Adquisició
-Anglès -- Educació primària
Tots els drets reservats
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters