Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/5122

Els efectes d'estudiar música en el desenvolupament cognitiu dels alumnes
Grau Company, Gil
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2016-2017 L’estudi extraescolar de la música durant l’etapa d’educació primària aporta avantatges en el desenvolupament integral de qualsevol infant. Estudiar música facilita el desenvolupament cognitiu, així com també l’adquisició dels diferents continguts i aprenentatges en l’etapa escolar, principalment en les àrees de llengua, matemàtiques i educació física. També ajuda a assolir les competències bàsiques i a desenvolupar les diferents intel•ligències múltiples. En aquest treball intentarem constatar com l’educació musical extraescolar influeix en tots els àmbits esmentats. Per fer-ho, s’han recollit i tractat dades de les notes trimestrals i de les proves de competències bàsiques. També s’han analitzat els resultats d’un test de les intel•ligències múltiples aplicats als estudiants. Studying extracurricular music during primary education provides benefits in the correct integral development of any infant. Musical studies ease cognitive development as well as it helps getting contents and learning once in primary school, principally in the fields of languages, mathematics and physical education. It also helps to achieve the basic skills and develop multiple intelligence minds. In this project, we will try to find out how extracurricular music education influences all the cited aspects in children. As methods, we collected and analysed data from trimestral grades and basic skills. In addition to this, a multiple intelligences test in students has also been analysed.
-Música -- Ensenyament
-Educació primària
Tots els drets reservats
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem