Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/5371

L’assetjament escolar en l’etapa de secundària: anàlisi en un centre del Ripollès
Anguita i Mora, Laia
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes; Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
Curs 2016-2017 L’assetjament escolar és un fenomen al qual haurem de fer front com a docents i que darrerament, malauradament, sembla estar més present a les aules. L’objectiu d’aquest estudi és poder establir l’índex d’assetjament concret que hi ha en el centre participant a l’estudi, així com conèixer les actuacions en prevenció, detecció i intervenció que fan referència a aquest fenomen. La mostra que participarà en l’estudi és de 147 alumnes de l’etapa d’educació secundària obligatòria d’un centre del Ripollès així com d’un professor d’Educació Física del mateix centre. Es conclou que l’índex d’assetjament és del 27.2%, que la prevenció i detecció d’aquestes situacions és insuficient, que l’alumnat no n’és prou conscient de la problemàtica i que una solució podria recaure en la mediació entre els mateixos alumnes. Tutor/a: Montse Martín
-Assetjament escolar
-Violència -- Prevenció
Tots els drets reservats
Trabajo fin de máster
         

Mostrar el registro completo del ítem