Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/9758
Título:
|
Estudi de les TIC i el dossier personal d'aprenentatge digital: impulsant el canvi de paradigma educatiu
|
Autor/a:
|
Coromina Espuña, Judit
|
Otros autores:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Romeu Robert, Jordi |
Abstract:
|
La introducció de les TIC a l'educació està provocant un canvi dels mètodes pedagògics en el sistema educatiu. A grans trets l'estudi es basa en una anàlisi dels diferents models tecnològics per introduir les TIC a l'educació, i s'aprofunditza amb el dossier personal d'aprenentatge digital, com a eina educativa. |
Materia(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC’s aplicades a l’educació -Information technology -TIC -Educació -Model tecnològic -Education -Technological model -Electronic portfolio -Tecnologia de la informació |
Derechos:
|
|
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Editor:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|
Mostrar el registro completo del ítem