Comparison of recent toll road concession transactions in the United States and France
Bel i Queralt, Germà 1963- (Universitat de Barcelona)
Foote, John (Harvard University)
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)

Publicació: Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP) 2007
Descripció: 42 p.
Resum: Recent concessions in France and in the US have resulted in a dramatic difference in the valuation placed on the toll roads; the price paid by the investors in France was twelve times current cash flow whereas investors paid sixty times current cash flow for the U. S. toll roads. In this paper we explore two questions: What accounts for the difference in these multiples, and what are the implications with respect to the public interest. Our analysis illustrates how structural and procedural decisions made by the public owner affect the concession price. Further, the terms of the concession have direct consequences that are enjoyed or borne by the various stakeholders of the toll road.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la xarxa i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Anglès
Col·lecció: Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP). Documents de treball de la Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
Col·lecció: XREAP ; 2007-11
Document: Working paper
Matèria: Transport infrastructures ; Roads ; Privatization ; Regulation and tolls ; Infraestructures (Transport) ; Privatització ; Peatges ; Llicències ; Estats Units d'Amèrica ; França



42 p, 651.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Working papers

 Registre creat el 2009-07-15, darrera modificació el 2022-07-16



   Favorit i Compartir