Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/14394

Estudi microgenètic sobre el desenvolupament del coneixement lletrat en alumnes de Primària en relació amb textosmodel d'una base de dades Web: influència del suport digital i del format de presentació
Teberosky Coronado, Ana
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca
16-03-2009
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
Escriptura -- Aprenentatge
Lectura -- Aprenentatge
Tecnologia educativa -- Ensenyament primari
Tecnologia educativa -- Educació infantil
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
7 p.
Informe
Els ajuts de l'AGAUR;2006ARIE10049
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Ana Teberoski.pdf 58.00 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem