Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/151628

Superdotacion: intervención educativa y familiar
Aresu Vives, Elisabetta
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia; Acereda Extremiana, Amparo
El present treball té com objectiu posar de manifest la importància d’una correcta intervenció educativa i familiar en el nen superdotat per al seu adequat desenvolupament i creixement a nivell social, emocional i intel·lectual. Per a poder incidir en aquest aspecte és necessari explicar prèviament què és la superdotació, les seves característiques i com es porta a terme una correcta identificació del nen superdotat.
11-05-2011
159.9 - Psicologia
Superdotats
Aspectes educatius
Relacions familiars
Formació del professorat
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
85 p.
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-ARESU-2010.pdf 832.0 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem